google translate

miercuri, 10 octombrie 2012

Sydney - Day 7

Canberra. Toata ziua, si un pic din noapte. Am facut un tur de o zi pana acolo. Vizitat War Memorial, National Art Galeries si House of Parliament.
Parlamentul australian, aproape ca cel romanesc :) In Camera Reprezentantilor erau 3 laburisti si 5 liberali care se certau pe o lege privind finantarea persoanelor cu dizabilitati mentale, iar in Camera Senatului, 4 laburisti si 2 liberali, care faceau glume intre ei. Restul probabil se odihnesc dupa galagia de ieri :)


7 comentarii:

  1. Serios? Poate erau plecati in vizite oficiale politicieni... eu credeam ca sunt mai seriosi australienii ...

    RăspundețiȘtergere
  2. politicienii sunt la fel peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama, scurt si sec... m-ai facut sa mai moara putin speranta in mine... in urma cu un an m-am hot sa fac si eu pasi marunti in sensul plecarii din tara (mi s-a luat de romani cum cred ca i s-a luat lu nevasta-ta dupa cate am citit in primele articole :)) ) deci deja mi-a cam ajuns (nu stiu cum ai rezistat pana pe la 33 de ani prin tarishoara asta, eu unu la 22 deja fierbeam...) si pe scurt, am tot cautat tari, mai nou am aflat ca e f greu sa ajungi in Norvegia sau Suedia (primele mele optiuni)... dintr-una intr-alta am dat de blogul tau... pe scurt, eram curios, cum sunt oamenii prin Oz? Care sunt sansele sa-mi gasesc ceva pe navigatie/prin porturi/ industria transportului maritim prin Oz? :D si cea mai importanta intrebare: Din experienta ta, se merita mutarea? (scuze, n-am ajuns sa citesc tot blogul, si scuze de postarea lunga...) P.S.: O sa ma documentez si de TOFL, multumesc mult de raspuns! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mai am o intrebare :D Cat e valabil IELTS? (de TOFL am gasit ca are valabilitate 2 ani... e la fel si IELTS?) Chiar realizez ca sunt multe intrebari care le pun... insa... se pare ca sunt f multe documente si optiuni de luat in calcul... ceva de genul... So many questions, so few answers...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce sa zic man, oamenii sunt ok aici. mai sunt si idioti, dar majoritatea sunt mai mult decat ok. sanse sunt destul de mari sa iti gasesti in navigatie, dar trebuie sa realizezi ca Australia nu are o mare industrie maritima. Da, se merita mutarea. E o diferenta imensa intre Romania si Australia.
    IELTS-ul are valabilitate 2 ani.
    mai pune intrebari si o sa it iraspund cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, ca negrul care intreba de pickpocketing.. :))... Dar, in legatura cu navigatia... nici Ro nu e cine stie ce tara maritima... Am intrebat-o pe profa de engleza de la fak... IELTSUL am inteles ca era pe viata, cel putin asa mi-a zis ea, a zis oricum ca se mai documenteaza... si mi-a mai zis si de testul Cambridge... Pe mine m-ar fi interesat sa stiu care e cel mai bun in cazul Oz, si mai nou, ca tot am aflat de Cambridge daca Cambridge are valabilitate pe viata... si daca e util pe acolo?... Nu-mi vine sa dau IELTS/TOEFL 750 de RON si daca nu plec in 2 ani = > am aruncat banii... ... PS: Mersi mult de raspunsuri!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, si inca un lucru.. :D... ce zone sunt mai "bug free" in Australia? Adica, daca as opta pentru Melbourne de exemplu, as fi mai ferit de serpi si alte tipuri de "pests"?

    RăspundețiȘtergere