google translate

luni, 15 decembrie 2008

Pregatiri

Ce sa spun, e primul post pe blogul meu. Sunt unul din multii doritori de plecare din Romania.
Asa ca acum vreo 8 luni m-am gandit sa ma interesez de proceduri.

Prima data am incercat sa imi definesc tara in care vreau sa plec. Mai intai m-am gandit la Canada ca e mai usor de ajuns, dar e prea frig pentru mine. Apoi am incercat sa ma gandesc la Anglia, dar acolo si vremea si conditiile de emigrare sunt nasoale. Apoi am plecat cu gandurile mai departe ... la Noua Zeelanda, dar aici m-am gandit ca e o tara prea vulcanica si cu o clima comparabila cu Anglia, asa ca a ramas Australia. Tin sa precizez ca am vrut o tara vorbitoare de engleza, nu de alta dar mi-e lene sa invat o alta limba.
Anyway mai am multe sa scriu despre pregatirile mele de plecare, dar mai este timp.

10 comentarii:

  1. eu as dori sa plec in australia fara sponsori p/u ca eu si singur ma descurc da nam cartea de munca studiile mele sunt medii(scoala)engleza o inteleg dar nu foarte bine am 24 ani nu sunt casatorit dar sunt cu prietena mea princare vom avea un copil in aprilie(as vrea sa aflu numai dechit trebu sa fii casatorit sau este o alta cale prin care se poate de migrat inpreuna.)sau poate este o alta cale de ajunge acolo shi de primit o vise de a avea dreptul la munca ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Jass Agora... cu parere de rau trebuie sa te anunt ca sansele tale de emigrare in Australia sunt 0 (zero)... Din start... fara studii superioare si experienta in acel domeniu...nu are rost sa te gandesti la asa ceva... sorry

    RăspundețiȘtergere
  3. da daca sa-ni faca cineva chemare din australia precum eu pleac in ospetsie shi sa dobindesk acolo o vise de shenghen e posibil ?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Jass: nu exista termenul de "chemare" in Australia, la fel cum nu exista viza Schengen. Poti sa vii in vizita in Australia daca vrei, dar este aproape imposibil sa obtii o viza de rezidenta.
    informatii despre venirea in mod legal in Australia gasesti la: www.immi.gov.au

    RăspundețiȘtergere
  5. mai bine pleac in florida acolo tot e cald shi nu exista atitea ghizganie otravitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. salut. exact ca si tine mi-am facut "predimensionarea" planului de plecare in afara prin care am ajuns la australia, exceptand insa vulcanii din NZ; mi s-a parut totusi cam frig p-acolo. daca poti, as vrea sa ma lamuresti si pe mine cu ceva: chiar ai nevoie de anii aia de experienta? eu am terminat in buc fac de constructii civile de la UTCB, iar anul asta voi terminat masterul tot in c-tii (sunt nascut in 88). prietena mea termina acum medicina la carol davila (tot 88). de ielts nu e o problema, nu-l avem, ea are cambridge, dar il vom lua. problema e de experienta; n-as vrea sa mai pierd inca 3 ani din viata aici. chiar nu este nicio varianta? amandoi vrem sa ne gasim pe "domeniu", ca sa pierzi 6 ani din viata si sa speli vase, puteam sa fac asta acum 6 ani, dupa liceu, iar pana acum as fi obtinut titlul de "master chief in washing dishes". multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru a veni in Australia cu o viza de rezident permaenent ai nevoie de acel skills assessment pentru care din pacate ai nevoie de experienta.

      Ștergere
  7. va salut pe toti ,,acum vreau si eu un raspuns am pe cineva in australia si vrea sa merg acolo cu viza de munca si imi trimite sponsorizarea si oferta de munca ce imi mai ttrebuie de la el.

    RăspundețiȘtergere