google translate

marți, 27 ianuarie 2009

ielts

si asa imi vine sa ma dau cu capu' de 5 pereti ... azi mi-a venit rezultatul de la contestatia de la testul ielts din 6 decembrie. negativ, firar... anyway sunt inscris pentru 21 februarie si azi ma inscriu si pentru 7 martie in cluj. in total ar fi 4 teste ielts, frate... sper sa iau acum pe 21 februarie ca nu am nici un chef sa imi misc corpul pana in cluj, mai ales ca trebuie sa stau pe la vreo pensiune vreo 2 nopti ...


imi urez bafta :)


tot zilele astea am aflat ca e de rau cu joburile in Oz... nu prea se gasesc. si alea care se gasesc sunt prost platite ... atunci de ce dreaq sa mai plec? nuami asa ca sunt eu diliu la creier si vreau sa traiesc si in alt mediu decat cel din bucuresti (care fie vorba intre noi este unul nasol rau)?mai vedem noi, ca poate pana anul viitor cand e posibil sa imi vina viza se mai schimba cate ceva pe acolo, ca doar nu au inebunit toti cu criza financiara a lu' peste.


din pacate rahatul asta se resimte si pe plan personal: mi-au scazut veniturile si mie si sotiei ... din parti bani acum ...


dar speranta e ultima care moare asa ca ... om trai si om vedea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu