google translate

vineri, 20 martie 2009

am aplicat

Cam demult nu am mai scris eu pe aici. Dar nici chef nu aveam. Anyway, pe scurt am luat note bune la testul IELTS din 21 Februarie 2009 (listening, reading, writing 6,5 iar la speaking 6). Cam ce aveam eu nevoie ca sa primesc calificativul de "competent".


Dar a fost cu aventuri :). Am scris intr-o alta postare ca m-am inscris si pentru 7 Martie in Cluj. Asa ca pe data de 6 martie cand trebuia sa primesc rezultatatele pentru examenul din 21 Februarie a trebuit sa ma deplasez la Cluj. Ma urc eu in tren dimineata la 7.30 si plec. Aveam de mers cam 9 ore. Pe la ora 2 nu mai aveam stare. Incepusem sa verific rezultatele de la IELTS din 2 in 2 minute. Se uitau aia din compartiment ca la un nebun :). Unu care umbla prin compartiment cu telefonul in mana si pufnea de draci. In sfarsit ma suna un amic pe la 3 jumate si imi zice ce note am luat :). Incepusem sa dansez pe coridor de bucurie:). Iar se uitau aia la mine ca la un nebun dar nu imi mai pasa. Cand cobor in Cluj, evident tot in pasi de dans, ma duc la casa de bilete si foarte agitat ii spun doamnei de la ghiseu : "Care este primul tren catre Bucuresti?" S-a uitat la mine crucis si imi zice ca am un rapid la 5 care merge pana in Brasov si din Brasov am o legatura dupa cateva ore spre Bucuresti. Evident m-am urcat in tren. Am ajuns in Brasov pe la 12 noaptea rupt de oboseala. Frate am stat in gara aia 3 ore intr-un frig de nu mai stiam de mine ca nu aveau incalzire si toate usile erau larg deschise. Eram eu, aurolacii, tarfele, niste drojdieri rastigniti pe jos si niste cocalari care se tot invarteau pe acolo. Am masurat gara aia in lung si in lat. Pot sa va spun ca pe lungime (ma rog e greu de definit care este lungimea la gara aia - dar de pe langa scara pana la usile de intare) sunt 56 pasi (din aceia de furnica :)). Asa am frecat eu menta 3 ore pe acolo.


Anyway m-am urcat in acceleratul ala de Bucuresti care era o varza de tren, norocul meu ca am gasit un compartiment gol in care am dormit pana in Bucuresti.


Asa am pierdut eu 24 de ore. Dar parca m-am simtit mai bine ca aveam un back up (inscrierea pe 7 Martie la IELTS) ca daca iar nu luam notele de care aveam nevoie ar fi trebuit sa dau testul iarasi - pentru a 4-a oara.
Ce sa mai zic, asta era ultimul pas pentru a putea aplica pentru viza.


Dupa ce am terminat cu episodul IELTS am facut rost repede de adeverinta de la serviciu pentru mine si pentru sotie, am fost cu pustoaica la directia de pasapoarte sa ii fac pasaport (pe care l-am luat pe 18 martie).


Asa ca aveam toate actele necesare. Urmarea fireasca era sa aplic, ceea ce am si facut pe 18 martie seara. M-am chinuit sa ridic tone de acte, dar am terminat in sfarsit. Acum rabdare si tutun cum zice vorba. Cred ca am de asteptat cam un an jumate.


Cam asta e. M-am linistit. Deocamdata ...

4 comentarii:

  1. Buna.
    Azi ti-am descoperit blogul cu privire la Australia. Bafta multa. Sper sa primesti un raspuns pozitiv din Australia cat mai repede.
    Coincidenta este ca si pe mine m-a apucat o "criza" gen plecat oriunde cat mai departe de Romania. Satula de nesimtirea pur romaneasca am hotarat sa plec cu sotul in Australia.
    Vreau sa te intreb te rog testul IELTS unde l-ai dat ? La British Council ?
    Nu stiu de unde sa ma apuc ... ufff si sunt atatea acte de strans ......

    RăspundețiȘtergere
  2. firar, de cand nu am mai intrat pe blog, vad ca deja exista persoane interesate
    testul IELTS l-am dat la British Council in Bucuresti. trebuie sa te inscrii cu vreo 5 saptamani inainte. mai multe detalii la http://www.britishcouncil.org/ro/romania-exams-tests-your-english-with-ielts-how-can-i-register-link.htm

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut! Am gasit pe siteul IELTS ca sunt 2 tipuri de testari: academic si general... tu ce testare ai dat? Pe siteul IETLS am gasit ca nu poti da in Bucuresti decat cel academic... Daca l-ai dat pe cel academic inseamna ca ai cerut echivalari la facultatea de IT...(prima facultate am inteles ca aia nu aveau habar la ce te referi cand le-ai zis denumirea specializarii...) Oare se poate da test IELTS in Ro si tip general? Ma intreb , daca as vrea in alta tara sa merg, o fi util IELTSUL?(ex. tari din UE sau Korea de Sud :D ... inca sunt nehotarat :D )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,
      Eu am dat IELTS General. Ai nevoie de IELTS Academic pentru anumite tipuri de joburi (cum ar fi doctor, contabil, etc) care implica foarte mult lucrul cu oamenii. La British Council poti sa dai ambele tipuri de testare, depinde pentru care te inscrii. Pentur UE cred ca e bun IELTS-ul, dar pentru Coreea de Sud iti este mai util TOEFL (tot un examen de limba engleza, dar in still american).

      Ștergere