google translate

sâmbătă, 27 martie 2010

ETA 43 days


- furtuna din Perth: am auzit ca acum cateva zile a fost o furtuna cam urata in Perth care s-a lasat cu ceva pagube. Roni a avut masina facuta varza la service (emigrare.info), andu ceva probleme la tablaraie (emigrare.info), bogdanel zicea ca a fost ok cu masina (asa am inteles). nu stiu ce a patit Gabi (din cate am vazut pe radarul furtunii, nu a ajuns pana la el, imi doresc sa sa fie ok). sper ca restul nu au avut probleme foarte mari. am vazut ca au fost ceva bucati de gheata cazute din cer. se mai intampla in zonele secetoase (weather in WA). nu mai dau link-uri ca mi-e lene.


- masina: am reusit sa o vand. din pacate am vandut-o prost ca asta e piata si nu aveam prea mult timp sa mai astept. bine macar ca am reusit sa o vand cu un pret cat de cat ... pot sa zic ca am avut o masina inchiriata pentru 2 ani jumate cu 7000 de euro. dar, asta e viata si mai ales piata.

- diverse: mi-am facut un tricou personalizat cu drapelul Australiei si cred ca o sa imi mai fac unul cu drapelul Australiei de Vest (cel care are o lebada neagra stilizata pe un fundal galben in forma de cerc). mai vedem, din pacate calitatea imprimarii nu este una foarte buna, dar daca ma tine 10 spalari atunci pot sa ma declar multumit. nu stiu daca am facut ok personalizarea. am pus drapelul Australiei pe verticala ca sa ocupe cat mai mult din suprafata tricoului. sper sa nu fi facut vreo boacana referitor la regulile de amplasare a drapelului Australiei pe obiecte promotionale. cel putin la mine la firma exista un manual de design corporate care precizeaza fiecare detaliu referitor la imaginea companiei (de la legitimatii, carti de vizita, pana la hartiile oficiale care se trimit in exteriorul companiei). puii mei, sper ca nu o sa urle nimeni in aeroport cand o sa vada tricoul, ca am pus drapelul pe verticala ... banuiesc ca asta ar fi cea mai mica problema pe care as putea sa o am.

- job: am trimis sute de CV-uri. evident toate de la care am primit feedback au fost cu refuzuri. in special mi-au placut cei de la hp. am aplicat pentru un job la ei, mi-au cerut un nr. de telefon si cand le-am zis ca inca sunt in Romania s-a dus totul ... in sensul ca am fost informat ca aplicatia mea nu a trecut pe lista scurta. asta e ... mi se pare oarecum corect ca angajatorii sa doreasca ca eventualii viitori angajati sa fie localizati in orasul in care este disponibil jobul. sunt tare curios cum dracu' o sa fac cand ajung in Perth ca sa obtin niste interviuri. cand aplic de aici din Romania e simplu, doua trei click-uri si gata am aplicat. daca raspunde careva este ok, daca nu asta e, o pun la rateuri ca ma gandesc ca nu imi dau un feedback pozitiv pentru ca sunt inca in tara si nu in Perth, dar daca primesc si acolo raspunsurile pe care le primesc acum, atunci o sa fie un pic demoralizant. dar ce naiba? pentru mine nu exista ziduri. daca apar in drumul meu, ori le daram ori le ocolesc. ideea este ca atunci cand mi-am definit un target, fac orice este posibil (legal si moral) pentru a atinge acel target. cam asa a fost cand am vrut sa obtin jobul pe care il am acum. a durat cam 2 ani, dar l-am obtinut. sper ca si in Oz sa am timpul necesar, adica banii necesari care sa imi permita sa astept pana sa obtin jobul pe care il doresc.

anyway, mai am 43 de zile pana la take off ...

5 comentarii:

  1. Foarte buna tactica in fata zidurilor! Am ras cu lacrimi la varianta de ocolire (asta e, am o imaginatie care da in cartoonish :D). O alta varianta ar fi saritura cu prajina. Cred ca eu sunt in etapa de constructie a prajinei. Incerc sa strang experienta necesara emigrarii.

    Feedback-ul celor de la HP l-as lua ca pe un semn bun. Varianta plina a paharului spune ca, daca ai fi fost deja acolo, ar fi fost sanse ca procesul de recrutare sa fi continuat :)

    Happy countdown!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai bine mai Mariuse, steagul vertical?... :))

    A ajuns furtuna si p-aici, poate pe radarul ala arata la vreo 100 de km nord. Nu stau nici eu chiar in pustiu, 30 si ceva, 40 km nord de centrul orasului.
    Am fost ocupat cu diverse si n-am avut timp de adus lumea la zi. Ti-am scris un mesaj cu detalii si poze.
    Altfel, am avut noroc si n-am patit mare lucru comparativ cu altii.

    Dar stai ca acum nu-mi iese din cap... steagul vertical? Hihihihihihi!!!..... :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mille: lol, eu nu prea stiu sa sar cu prajina. am incercat o data cand eram mic la tara sa sar cu o prajina peste un canal de irigatii si am cazut fix in apa :). sunt berbec si prin definitie dau cu capul in toate zidurile pana le demolez (metaforic vorbind). daca e prea tare zidul si mi-am spart capul, caut o solutie de ocolire. de obicei tot timpul exista solutii. mai bune sau mai rele depinde de jumatatea paharului. in general eu vad jumatatea plina a paharului si preferabil sa fie cu bere :)). bafta cu emigrarea. daca ai nevoie de ceva info nu ezita sa dai de stire.

    @Gabriel: ma bucur tare mult ca nu ai avut probleme cu furtuna. am vazut pozele si nu prea erau dragute cu ce distrugeri au facut la masini si la unele case. nu prea e de joaca, daca nu ai asigurare e cam urat.
    drapelul vertical pus pe un tricou, l-am vazut intr-o poza de-a lui Andu (http://picasaweb.google.com/andu.smeu/AustraliaDay#5431261477418078402), asa ca nu ar trebui sa fie boacana prea mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Marius, parerea mea e ca ai facut o greseala aplicand de pe acum la joburi. Si mai ales la atatea. Cu una-doua saptamani inainte de a ajunge aici mai era cum era, dar ce te asteptai cand urma sa le zici la astia ca vei veni abia in mai...
    Imi imaginez ca esti stresat cu gasirea unui job, ca doar si noi am trecut prin asta si am asteptat aproape 5 luni, dar solutia nu cred ca e aceea de a 'fura startul'. Ca s-ar putea doar sa te auto-sabotezi. In sensul ca aceeasi companie/firma de HR nu va mai lua in serios CV-ul tau, din moment ce te-au respins deja o data (nu va mai conta atunci pentru ce anume). Stiu ca tin CV-urile in baza de date cam 6 luni si mai stiu ca in general sunt destul de neatenti la detalii, asa ca nu te poti baza pe faptul ca poti trimite din nou la aceeasi companie un nou CV cu adresa de OZ, iar ei isi vor da seama de asta.
    Eu iti urez oricum multa bafta.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andu: da, e posibil sa fi facut o greseala. strategia mea era sa ma fac oarecum cunoscut la agentile de recrutare. in general prin agentii am aplicat asa ca practic nu am ajuns la companiile care angajeaza. oricum nu ma asteptam sa ma cheme la interviu cat inca sunt in Romania (mai ales ca nu sunt un super geniu). pastrez in rezerva companiile de printing la care o sa aplic luna viitoare.
    in orice caz greseala sau nu, a fost o incercare.
    merci pentru urari, sper sa iasa bine.
    bafta si tie cu noul job :)

    RăspundețiȘtergere