google translate

vineri, 7 mai 2010

maine e plecarea

Asa cum spune si titlul, maine este plecarea. Mi-am luat la revedere de la prieteni, ceva rude, petreceri pana la ore tarzii in noapte, etc.


Maine o sa plec cu masina cu tata si o sa o conduca el inapoi de la aeroport. Sper sa nu am vreun eveniment neplacut. Nu am mai facut vreun accident de 6 ani. Dar nu se stie ...


Am preferat sa fie lipsa de alai pentru ca nu avea sens sa ma petreaca "jdemii" de oameni. Voiau mai multi sa vina (prieteni, rude), chiar daca isi rupeau din timpul lor de la job. Am preferat sa le spun sa nu vina pentru ca nu au ce sa vada. Or sa vada doar aeroportul si pe mine trecand prin check-in. Si apoi pauza. Mai bine asa.


Am cantarit bagajele si am asa:
- 2 trollere greutate totala 33 kg (voi plati diferenta de greutate la Tarom si ceva la Emirate), inca mai am de bagat ceva porcarele in bagaje. Cred ca o sa le indes cu piciorul (am citat pe sotia mea - care se chinuie sa imi calce ultimele haine pe care o sa le iau cu mine - a zis ca daca nu le iau cu mine, dupa ce s-a chinuit sa le calce, o sa mi le trimita pachet cu plata la destinatie :))).
- 1 troller de cabina greutate inca nedefinita pentru ca mai am ceva de pus in el. Nu am idee, dar numai trollerul are 3,6 Kg (ca e din ala frumusel).
- 1 geanta laptop in care imi pun incarcatoare, hdd extern, calculator, acte, etc. Brr sper sa nu ma puna sa il cantaresc, pentru ca apreciez eu greutatea pe la 10 Kg.


O sa dau detalii despre continutul lor cand o sa ajung. Sper sa gasesc in duty-free-ul din Dubai un adaptor de priza pentru prizele australiene. Dar nu prea cred, pentru ca ora la care o sa fiu eu acolo este destul de tarzie si cred ca magazinele vor fi inchise (cel putin acelea de electronice).


Anyway, mai am efectiv cateva ore pana ajung in Perth. Pot sa zic, ca duminica voi face plaja pe malul Oceanului Indian. Evident ca nu o sa fie asa, pentru ca nu stiu care imi va fi programul. Dar suna bine :).


Si vreau sa spun si aici ca ii multumesc lui XXX care o sa ma astepte la aeroport. Mai spun o data ca nu dau nume pana nu am acordul persoanei respective. Am vorbit azi cu el la telefon si am stabilit detaliile. Avea chef de glume :)). M-a pregatit psihologic pentru a putea bea berea cu capul in jos :))). Glumesc evident. Si am dat si eu telefon la o ora aiurea. Norocul meu ca se uita la televizor la 12 noaptea.


Nu stiu cum o sa dorm in noaptea aceasta, pentru ca am un mic stres care ma gadila pe la creier. Dar mi se pare firesc, ca acesta sa treaca. Si destul de repede:).


Cam atata acum ca nu prea mai am nimic de spus.
Cand o sa am acces la net o sa scriu in detaliu mai multe. Cum au fost pregatirile, cum a fost zborul, sosirea, primele impresii, etc. Sper ca voi fi capabil sa pun si niste poze.


Bafta multa celor care sunt inca in procedurile de emigrare si va tin pumnii sa ajungeti si voi sa aveti stresul plecarii in Australia.


Numai bine.
Marius

7 comentarii:

  1. Multa bafta omule!Sa aud numai lucruri bune despre tine si familia ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Well...have a safe flight :)
    ... Ma emotionez de fiecare data cand citesc posturile tale pt k reusita ta ma face sa continui sa lupt cu orice obstacol ....incet, incet esti pe "ultima suta de metri" in a-ti indeplinii visul, in cateva ore o sa fi acasa :)
    Iti doresc sa ai parte de tot ce ti ai dorit si chiar mai mult :)
    Sper sa pot spune si eu ...k mi am indeplinit visul de a ajunge acolo ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioan Horia Olar7 mai 2010 la 16:15

    Multa bafta si zbor placut!
    Stai linistit cu Dubaiul, sunt deschise duty-free-urile non-stop. In rest, asteptam vesti bune, poze si povesti, asa cum ne-ai obisnuit.
    Mult noroc romane, du-te acasa, la o viata mai buna, ca aici astia ne sapa o groapa din ce in ce mai adanca...si venim si noi, incet si cu rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca nu ma cunosti da-mi voie sa te felicit pentru curajul pe care l-ai avut.
    Poate nu din curaj, ci mai mult din disperare (cand vad ca aici in Ro, dispare orice speranta), ma vad nevoit sa fac acelasi lucru.
    In momentul de fata ideea emigrarii este singura care imi mai da speranta.
    Bafta multa iti doresc.
    Costin

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat a costat biletul de avion?
    Care au fost costurile totale cu viza?
    Mersi..si bafta acolo.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: bilet avion: 765 Eur one way
    costuri totale cu viza pentru 3 persoane (aici sunt implicate cheltuieli suplimentare cu diverse): 7000 Eur
    Merci pentru urari.

    RăspundețiȘtergere
  7. 10q guys. Am avut un zbor ok, fara probleme.
    Multumesc pentru urari.

    Va doresc sa treceti prin aceleasi experiente ca si mine.

    Marius

    RăspundețiȘtergere