google translate

miercuri, 20 ianuarie 2010

si ninge ...

Si ninge si tot ninge. Parca as fi in Canada frate. De doua zile ninge. Azi am facut o ora jumate de la piata romana pana pe langa Pasajul Muncii. Norocul meu cu masina de la job care are cauciucuri all season si ma descurc de minune cu ea. Daca era sa merg cu a mea cred ca de mult eram pe trotuare, in alte masini sau cine mai stie pe unde ...
Nu de alta dar la a mea am cauciucuri de vara. Nu gasesc cauciucuri all season pentru dimensiunile alea. Sau daca gasesc, trebuie sa fac comanda si sa mi le aduca din Germania sau mai stiu eu de unde. Iar ca sa imi iau cauciucuri de iarna (dupa ce i-am luat anul trecut cauciucuri de vara si m-a rupt la bani) nu prea imi vine.
Mai ales daca imi vine viza, nu imi vine sa mai bag inca vreo opt sute de euro numai in cauciucuri de iarna pe care le folosesc doar 2-3 luni pe an.


Cu dedicatie speciala pentru cei care "sufera" la 30 de grade in Australia mai jos niste poze cu iarna in Bucuresti (poze facute de la fereastra apartamentului in care locuiesc):


Asa si acum ca mi-am varsat naduful ... tin sa anunt ca tot nu am nici o veste de la prietenii mei de la DIAC sau de la ACS.

Cu ACS-ul m-am pacalit rau. Am scris intr-o alta postare ca m-au taxat de trei ori pentru o singura aplicatie. Pentru o aplicatie mi-au returnat banii (pentru ca aveam email de confirmare de la ACS), dar pentru inca una nu. Nu am cu ce sa le dovedesc decat cu extrasul de cont, dar s-au facut ca ploua cand le-am povestit despre asta (in sensul ca nu am primit nici un raspuns de la ei de 3 saptamani).

Asa ca pana la urma cred ca o sa raman cu banii dati. Asta e. Trec la pierderi o suma destul de serioasa, dar nu am ce sa fac, cel putin deocamdata.

Cam atat.

2 comentarii:

  1. Pai de ce sa treci la pierderi banii dati in plus? Mai zbate-te putin, bate-i la cap, nu sunt ai lor si trebuie sa ti-i dea inapoi in cele din urma... Banuiesc ca sunt cateva sute de dolari, nu-i asa?

    In alta ordine de idei: desi tu crezi ca mai degraba DIC ti-a pus dosarul deoparte, asteptand assessment nou, ma gandesc ca poate n-o fi asa.
    Eu am primit de la ei (sunt in situatia ta - cu medicale facute, priority 5 si 176SS) mail ca vor procesa in aceasta perioada aplicanti din tier5 cu medicale si PCC cerute de CO (si facute) dar tu deja stii asta. Ma intreb insa numai cat de multe aplicatii rezolva si cand ne vine randul? Cat mai aproape de expirarea medicalelor?
    S-a vorbit si despre un numar -3,500, si ma gandesc ca n-au facut prea multe inca din acestea. Pe BE forum nu apar prea multe, pe emigrare.info nici atat...
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu am ce sa mai fac. Am trimis email-uri destule ca sa ii bat la cap cu problema mea. Din decembrie nu mi-au mai raspuns. Mai mult de atat ... Sunt ceva bani (400 AUD cam 1000 lei).

    Cu dosarul depus la DIAC la fel, le-am trimis o gramada de email-uri si mi-au dat raspunsuri sablon care nu spuneau nimic. Astept assessmentul asta si poate or misca ceva.

    Sunt destui care au primit viza si sunt in situatia noastra. Un caz pe emigrare.info (la Am primit viza) si foarte multe cazuri pe forumul www.pomsinoz.com.

    Bafta

    RăspundețiȘtergere