google translate

vineri, 29 octombrie 2010

impresii ...

So, si a fost excursia. Poze click aici

Am plecat dimineata sa iau camper van-ul de la compania care inchiria respectiva masina (undeva pe Great Eastern Hwy). Am ajuns acolo, caravana era deja pregatita, am facut formalitatile, am platit si am plecat.

Cam pe la 11am am reusit sa plecam de acasa cu toate bagajele, canistrele si gramezile de jucarii. Am cam avut de condus cam 400km pana in Albany, chestie care nu le-a facut foarte fericite pe fete. Ma rog, dupa cateva opriri pe drum pentru "refresh" am ajuns in Albany, unde am umblat cam 10 minute dupa camping-ul unde trebuia sa inoptam. Din pacate GPS-ul meu imi cam da erori cateodata, nu stiu de ce, pentru ca este ultima versiune de Tom Tom pentru iPhone (Tom Tom 1.4.1), dar pe ansamblu isi face datoria.

Am ajuns intr-un camping minunat in care totul era pus la punct, la bucatarie aveai tacamuri, aragaz, frigider si evident nelipsitul bbq. Plaja extraordinara, cu niste insule in larg care dadeau un aer oarecum exotic locatiei.

A doua zi am plecat mai departe catre Augusta unde era urmatorul loc de campare. Iarasi am condus cam mult (aproximativ 350km) dar a meritat. Am vorbit cu Bogdan si mi-a zis ca a gasit o plaja pe langa Denmark. Am ajuns acolo si am dat de o plaja huge care evident era pustie. Doar 2 surferi rataciti pe acolo. Anyway, am plecat mai departe catre Augusta. Pe drum ne-am oprit la Pemberton unde era un copac inalt de 61m si avea un fel de scara elicoidala in jurul lui. Superba zona. Am intrat un pic cu camper van-ul pe un drum nepavat si am ajuns intr-o zona mirifica. Cenva gen Arieseni din Romania. Am plecat mai departe catre Augusta unde am si ajus cand deja era noapte. PE drum am numarat 3 canguri care au "traversat strada" fara sa ii intereseze. Nu am reusit sa ii prind in poza ca s-au miscat foarte repede. Cand am ajuns, am facut gratar si apoi ne-am holbat la luna plina. Imagine idilica sa vezi luna plina deasupa oceanului ... Superb.

Urmatoarea zi am ajuns in locul unde se intalnesc 2 oceane. Cel mai sudic punct al statului Western Australia. Acolo se intalneau oceanele Indian si cel de sud. Frumoase peisaje. Poze aici.

De aici am plecat mai departe catre Dunsborough. Pe drum am dat o tura pe la Pestera Mamutilor apoi prin Margaret River. Din pacate nu prea aveam mult timp la dispozitie asa ca am mers mai departe catre o fabrica de ciocolata si apoi in campingul de langa Dunsborough unde am si inoptat. Ce mi-a placut la drumul dintre Margaret River si Dunsborough a fost ca am mers pe niste drumuri de tara (care erau totusi pe GPS) asfaltate si foarte pitoresti. Exact in stilul britanic.

Din Dunsborough am plecat mai departe catre Bunbury unde cica am fost sa vizitam un parc de delfini. A cam fost pacaleala pentru ca am ajuns acolo pe la pranz si ni s-a spus ca delfinii vin in zona dimineata pe la 8-9am. A cam fost dezamagita Sonia, dar cand s-a vazut pe plaja a uitat de delfini.

Am plecat si din Bunbury cu destinatia Myalup Beach, unde am ajuns o ora mai tarziu. Frumoasa zona, ca de altfel majoritatea locurilor prin care am ajuns. Aici am facut in sfarsit baie in ocean (cred ca e prima mea baie in Oceanul Indian). A fost super. Las la o parte faptul ca la un moment dat a venit un val si a daramat-o pe Sonia si pana am recuperat-o din apa, valul ii luase sapca (de protectie UV). Ghinion.

A doua zi am mai fost o data pe plaja unde de altfel eram singurii oameni pe o raza de 5 km, si am mai frecat menta cateva ore. Dupa care ne-am urcat frumos in caravana si ne-am intors acasa.

Data viitoare o sa incerc sa fac un alt fel de traseu. Acum a fost sa vad cam ce ar merita  sa vedem mai in detaliu data viitoare.

Cam asta a fost excursia. Foarte scurta pentru tot ce am fi putut sa facem. Dar ... va fi o data viitoare. 

Din pacate cam scumpa. Cu banii pe care i-am dat pe excursia asta  am fi putut sa stam aproape 10 zile in Bali la hotel all inclusive plus avionul pana acolo. Dar, trebuie si vreau sa vad ce inseamna Australia.

Pana acum, totul imi indica ca suntem (eu cu fetele) pe drumul cel bun. Mai vedem ...

6 comentarii:

  1. Felicitari MArius. MA buur sa vad ca v-ati aomodat la noua viata si ca va merge bine. asta este tot ce conteaza. Si mai ales e bine ca si fetele s-au adaptat :)
    Acum o sa ma pun sa ma uit si poze.
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb. Multumim ca ne tineti la curent cu impresii si imagini de acolo. Eu si familia mea vom merge in Brisbane si toate comentariile si pozele voastre ne-au imbarbatat mult mai mult decat eram. Va felicitam ptr reusita. Felicitari si ptr frumoasa familie. Numai bine in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cris: Multumesc. Da fetele s-au adaptat destul de bine. Mai ales ceva mica :)
    @merry: Multumesc. Bafta cu placarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,
    Eu sunt la inceput cu Australia..., in sensul ca acum ma documentez si am citit si blogul tau; ma bucur pentru tine si familia ta, felicitari ca nu te-ai dat batut! Am vazut si pozele...superb
    Intrebarea mea este daca imi poti spune cam cat ai cheltuit din momentul in care te-ai decis sa pleci din Ro si pana cand ti-ai gasit job in OZ.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. @barbusim: multumesc. ca si cheltuieli ar fi 5000 eur pentru viza si bilet avion. aici nu am tinut socoteala. fa si tu un calcul avand in vedere niste preturi din Australia pe care le-am pus aici pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. salutare Marius, n-ai mai scris nimic pe aici...sunteti bine? sanatosi? fericiti? cum merge cu integrearea (mai ales fetele, ca tu nu ai voie sa te plangi)?...pana acum, ti-a depasit australia asteptarile, sau mai sunt si dezamagiri?...cand ai timp, te rog mai arunca si tu doua vorbe in blog, pentru noi, sa mai ne delectam si noi cu visul australian, pana vine si randul nostru...intre timp, numai bine va doresc, si o vara de vis!

    RăspundețiȘtergere