google translate

vineri, 17 iunie 2011

Semn de viata :)

My God , ce puturos am devenit. Numai cand ma uit la data ultimei postari si imi dau seama ca m-am relaxat cam mult :).
In sfarsit ne-am cumparat o casa si incepand cu 13 Mai sunt fericitul detinator al unei case. Este in partea de nord a Perth-ului cam la 30 km distanta. Pana la servici fac cam 30 minute pe autostrada chiar si in conditii de ore de varf.
Casa este locuibila, dar cum eu nu prea suport sa ma mut fara sa renovez sau sa fac curat, m-am apucat de renovare. Bunnings (un fel de Bricostore sau Praktiker in Romania) a devenit prietenul meu cel mai bun :). De fiecare data cand plec acasa de la servici, trec pe langa un Bunnings si este imposibil sa nu ma opresc sa cumpar cate ceva.
Pana acum am reusit sa termin master bedroom-ul, baia si dressingul. Am inlocuit tot, inclusiv mocheta. Mai este mult de munca dar se face fara probleme.
Cam atata, ca nu stiu ce sa mai scriu.

9 comentarii:

  1. Felicitari pentru noua achizitie, sa "o stapaniti" sanatosi ;)

    Ma bucur sa "aud" ca sunteti bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stapanesti sanatos casa...si spor la renovari...
    In ce zona e daca nu e cu suparare

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie intr-un ceas bun! Spor la treaba si sa va bucurati cat mai repede de casa noua!

    RăspundețiȘtergere
  4. @diana: merci. mai repede vezi decat auzi :))
    @sharky: e in nord pe langa Joondalup.
    @Ioan: ne bucuram de casa noua :)
    cateodata mi se pare ciudat noaptea cand vin in living. frate e mare. foarte mare comparativ cu dormitoarele. dar in dormitoare se doarme :) si cam asa este in cam toate casele de pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pt noua casa Navigatorule. Sa o stapanesti sanatos! O sa ai nevoie de sanatate sa poti duce creditul, dar nu mai conteaza, acum esti in randul lumii. Joondalup...parca de acolo incepe desertul, sau nu mai tin eu bine minte (cel putin pe Google maps asa pare)? O mai fi un rand de case...probabil :)).

    Cameron.

    RăspundețiȘtergere
  6. bai puturosule baga si tu o poza 2:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Omul a zis ca e "locuibila". Asta inseamna probabil ca nu ploua in ea. Pt unii asta e de ajuns. Tinand cont unde e locatia, probabil vezi musuroaiele de termite de pe prispa. Mai vrei si poze...nu ai deja o imagine formata?

    RăspundețiȘtergere
  8. @anonim (Cameron): las acest mesaj special ca sa vada lumea cat de "inteligent" esti.
    @mih: ti-am trimis pe email. nu pun poze ca uite se trezeste cate un cretin sa comenteze.
    @anonim: lume multa si proasta care a aflat cum sa comenteze pe un blog. probabil tot "anonimul" de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hi there, awesome site. I thought the topics you posted on were very interesting. I tried to add your RSS to my feed reader and it a few. take a look at it, hopefully

    I can add you and follow.

    Cum Este Viaţa în Australia

    RăspundețiȘtergere