google translate

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Sydney - Day 3

Am avut planificata o deplasare la Blue Mountains cu niste prieteni. Din pacate a fost o vreme nasoala. Am ajuns si cand sa ne uitam si noi la cele trei muieri (Three Sisters) si la groapa (Canion), am vazut o mare de alb in fata. Era o ceata de nu vedeai la 5 metri. Am facut poze cu ceata in spate, si apoi am fotografiat pozele de la visitor centre :)) Cu juma' de ora in photoshop, fac niste poze de zici ca sunt reale :))
Am mai frecat noi menta pe acolo cateva ore, sperand sa se ridice ceata, dar nu am avut noroc. Asta e, poate mai dam o tura saptamana viitoare daca ne permite programul.
Mai pe seara am ajuns iar in Darling Harbour sa ne uitam la artificiile de sambata seara. Interesante. A meritat deplasarea pana acolo, mai ales ca a plouat destul de rau.


2 comentarii:

  1. ..aai nimerit si tu ca curu cu vremea asta acuma in sydney...e super pacilea..pacat de vreme..ciclonu asta....se invirte ca nebunu si matura coasta asta a noastra de aici..paacat..

    gateway380

    RăspundețiȘtergere
  2. mah, vremea nu e rea. e perfecta pentru vizite si plimbare. am avut ghinion cu Blue Mountains, dar o sa mai incerc o data ziele astea sa dau o tura pe acolo, poate am mai mult noroc. pana atunci vremea in Sydney e buna pentru vizite. ca nu am venit pentru plaja :))

    RăspundețiȘtergere