google translate

miercuri, 30 iunie 2010

finally, I get a job. Yuuupiiieeeeee


Am job in Perth, Australia.

So, la exact o luna si 3 saptamani de cand am aterizat pe aeroportul din Perth, Australia, incep munca. Evident acest lucru nu se putea intampla fara ajutorul romanilor care sunt in Australia (nu numai in Perth - care de altfel sunt cei mai minunati oameni pe care i-am intalnit intr-o alta tara). Pentru mine este o realizare deosebita. Speram sa obtin un job inainte sa imi vina fetele aici si vad ca am reusit. 

Incepand cu 5 Iulie incep treaba. Sambata plec in Melbourne pentru training, apoi ma intorc in Perth sa incep sa lucrez efectiv.

Nu stiu ce sa mai zic acum, decat sa le multumesc celor care mi-au fost alaturi.

Multumiri:
Gabi & Maria (Perth)
Catalin & Cristina (Melbourne)
Andu & Roxana (Perth)
Bogdan & Diana (Perth)
Bogdan & Kati (Perth)
Livia (Sydney)
Florin & Luminita (Perth)
Cristian (Perth)
Baiazid (Sydney)
Lucian (Brisbane)
Dan (Brisbane)
Darie (Perth)
Iulia (Tasmania)

Si nu in ultimul rand moderatorului (admin, proprietar sau ce este) forumului de pe www.emigrare.info. El a facut posibil ca eu sa intalnesc atatia oameni minunati. Multumesc!

Fiecare m-a ajutat cu ceva. Cu ce a putut fiecare si unii au putut foarte multe. Le multumesc tuturor si vreau sa le spun ca trebuie sa conteze pe ajutorul meu in orice situatie si nu numai ei. Stiu ca e posibil sa nu le placa ca am pus numele lor aici, dar tocmai din cauza aceasta am pus numele mici.

Cam atat, pentru ca sunt inca sub impresia acestei noutati minunate.



27 de comentarii:

  1. Mai omule, bravo, ce mai! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. @gabi: multumesc. habar nu ai cat de inadatorat va sunt.
    marcus

    RăspundețiȘtergere
  3. FELICITARI!!!! Bafta si bani multi!!! "Succesuri" :) vorba lu' EBA....
    Sa auzim de bine!

    Asteptam si ceva detalii...in limita posibilitatilor, evident.

    RăspundețiȘtergere
  4. @alex_pavel: merci pentru urari man.
    iti doresc noroc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioan Horia Olar1 iulie 2010 la 00:52

    Mult noroc Marius! Sa fie intr-un ceas bun! Tre' sa ne povestesti cum a fost la interviu, cum e la munca, chestii d'astea... Felicitari inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut am dat si eu de site-ul tau.
    felicitari.

    Cum te simti in Australia pana acum.

    Dan

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ioan Horia Olar: merci man pentru urari. O sa povestesc, dar trebuie sa ma mai linistesc si eu un pic.

    @Anonim: merci. ce sa zic, pana acum in Australia m-am simtit un pic stresat pentru ca nu aveam job. dar acum ma simt SUUUUUUUUUUPEEEEEEER

    RăspundețiȘtergere
  8. Marius,
    cum de ai ales Perth ?
    Nu numai ca e departe Australia, dar Perth e total izolat.

    DAN

    RăspundețiȘtergere
  9. salut.
    in ce domeniu? cam cum se plateste pe acolo? adica poti sa te intretii si sa mai si pui ceva deoparte? (ca in romanica devine din ce in ce mai greu daca nu imposibil lucrul asta)

    felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo hombre!
    Ma bucur ai reusit. Asadar incet, incet te integrezi si reusesti in noua ta viata. Stiam asta.
    Fram, mann!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hello! Am dat de tine pe forum si am ajuns pe blogul tau :) Te-am citit si i-am citit pe multi altii.. as vrea sa te felicit pentru realizari si sa-ti urez mult noroc si in continuare... O viata superba sa ai, alturi de familie :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anonim: am primit sponsorizare din partea statului WA. acum sunt obligat sa stau 2 ani in WA. din fericire, orasul asta incepe sa imi placa pe zi ce trece. zici ca Perth-ul este izolat. izolat de ce anume? pe harta? de alte orase? si ce daca? are aeroport, are magazine, are ocean, are locuri de distractie. ce sa vreau mai mult de la un oras?

    @Anonim: in IT. network engineer. se plateste bine. suficient sa iti platesti chiria, mancarea, transportul si sa iti mai ramana ceva (nu mult). toate astea dintr-un salariu.

    @pablito: merci. fac tot posibilul sa ma integrez in aceasta societate. inclusiv prin donarea de sange. ma daptez la civilizatie incet incet. incerc sa scap de apucaturile de om trait in Bucuresti si vad ca se poate.

    @Anonim: merci. de abia astept sa imi vina fetele. mi-e tare dor de ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Salutare ,

    Felicitari pentru job , mult succes in continuare !!!

    Out ,
    Cretu

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo Marius. cand iti ajung fetele ? Poti sa explici rationamentul pentru care ai ales sa mergi tu prima data ? nu stiu daca am vazut explicat. Sigur pare inteligent sa mergi tu sa rezolvi prima data tot ce trebuie rezolvat ca fetele tale sa vina cand e totul pregatit. Dar intrebarea mea acum e, Iti pare bine ca ai facut asta ? Fetita e mica banuiesc, crezi ca nu te-ai fi descurcat cu ele acolo sau ar fi fost foarte dificil ?

    multumesc,
    DAN

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitari Marius!! Ma bucur mult sa aud ca ai reusit sa-ti gasesti job in domeniul tau! Mult noroc in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  16. OMG!!!!!!
    Felicitari!!!!!
    Ma bucur tare mult sa vad ca te ai descurcat super bine pana acum :)))))
    Mi au dat lacrimile cand am citit :D
    Ma bucur pt tine si iti doresc sa ti mearga tot mai bine acolo in noua ta tara, sa reusesti sa ti intregesti familia si sa "traiti fericiti pana la adanci batraneti" LOL

    RăspundețiȘtergere
  17. Te felicit si aici! am facut-o si pe forum...esti tare! felicitari si romanilor care te-au ajutat! multa bafta in continuare!
    Marian

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitari, si cum ti-am zis mai demult la telefon: daca ai nevoie de ceva: CALL. O fi australia mare, dar ne gasim noi cumva.

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari pentru job!!!
    De 2 zile sunt si eu cu sotia in Brisbane si incercam sa ne integram in peisaj. Inca nu am reusit sa gasesim nici un roman care locuieste in Brisbane. Am obeservat in post-ul tau ca ai mentionat 2 persoane din Brisbane. Crezi ca ma poti pune in legatura cu ei, bineinteles daca sunt si ei de acord? Adresa mea de email este cioaricc@yahoo.com. Sper sa ne gasim si noi un loc de munca la fel de repede ca tine.
    Bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  20. Marius cat a durat pana ai luat viza din momentul in care ai inceput actele si pana ai luat viza ?

    Ciprian la tine cat a durat ?

    RăspundețiȘtergere
  21. salut. cam cat costa o casa pe acolo? ca sa nu vin direct pe chirie,cat mi-ar fi necesar sa am? am vazut niste preturi astronomice pe unele situri gen 500k $ + . la asa bani chiar daca m-as muta nu as putea decat sa stau in chirie toata viata :|

    felicitari pt job

    RăspundețiȘtergere
  22. Salut!! In primul rand felicitari pt job!! As vrea sa iti multumesc pt acest blog pt ca zic eu oferi cateva informatii pt cei care vor sa iti calce pe urme.
    Am citit blogul tau si acum sunt mai hotarat ca niciodata sa emigrez si eu in australia pentru ca din pacate ca proaspat inginer nu am nici un viitor in aceasta tara....

    RăspundețiȘtergere
  23. Bravo!Felicitarile mele!Viata frumoasa acolo si sa-ti reintregesti familia cat mai repede acolo!

    O mica intrebare: Te-a intrebat de certificarea IELTS?A mai fost valabila in cazul tau cand ai ajuns acolo?

    RăspundețiȘtergere
  24. @Cretu: merci mult.
    @Anonim: merci. rationamentul e simplu: sa aranjez ce se poate aranja intr-o tara straina fara a avea stresul ca trebuie sa am grija de familie. acum ma felicit singur ca am facut miscarea asta. ele cand or sa vina, vin deja la casa lor. m-as fi descurcat si cu ele aici, dar un pic mai greu.
    @Gina: merci mult. bafta si tie.
    @Marian: merci. adevarul este ca fara ajutorul romanilor din Perth si Melbourne era mult mai greu.
    @Baiaazid: thanks man. sper sa te sun candva doar sa mergem la ceteva beri :), nu sa iti cer ajutorul. oricum merci de oferta :)
    @Ciprian: parca ti-am trimis email sa te intalnesti cu un roman in Brisbane. tipul mi-a zis ca deja v-ati intalnit.
    @Anonim: aproape 2 ani.
    @Anonim: pretul de 500k este un pret apropiat de ce gasessti pe aici. mai poti gasi si pe la 300k dar nu sunt in niste conditii foarte bune. merci.
    @Marius: merci. iti tin pumnii ca sa primesti viza cat mai repede si daca ai intrebari nu ezita sa le pui.
    @acadeaua_atomica: merci man. nu m-a intrebat nimeni de nici un IELTS (decat evident la aplicarea pt. viza). pana acum vad ca nici pasaportul nu mi l-au cerut la job ca sa vada ce tip de viza am. dar, banuiesc ca au ei alta metoda de a verifica.

    RăspundețiȘtergere
  25. Marius. asa de mult 2 ani ?

    wow. ma gandeam ca intr-un an sunt acolo daca incep acum.

    e mult 2 ani :(

    dar la ce s-a pierdut asa mult timp ?

    RăspundețiȘtergere
  26. @Marius: 2 ani de cand m-am apucat de acte. a durat mult pana le-am adunat, pana le-am tradus, apoi a durat mult IELTS-ul (l-am dat de 3 ori), apoi din momentul aplicarii la DIAC a durat 11 luni. acum nu stiu cat mai dureaza ca prea se schimba multe ...
    bafta

    RăspundețiȘtergere
  27. Am primit de curand resedinta impreuna cu prietena mea si suntem in Perth. Please Visit:

    Sales Jobs Perth

    RăspundețiȘtergere