google translate

vineri, 18 decembrie 2009

banuiala


Am o banuiala cam neplacuta. Asa cum mi-a sugerat si amicul din Perth, incep sa cred destul de mult ca dosarul meu nu prea o sa intre in cele 3500 de dosare de care s-au apucat cei de la DIAC. Cel putin nu in viitorul apropiat.


De ce spun asta: 
Asa cum am mai scris, in octombrie CO-ul meu de la DIAC mi-a trimis un email in care zicea ca pot sa imi reechivalez meseria cu una care este pe MODL si implicit pe CSL (zona de IT) si ca imi da un grant de 3 luni. I-am dat reply pe adresa aia de pe care a trimis si in care ii ziceam ca o sa reaplic. 

Cred ca aici a fost momentul in care aplicatia mea a fost pusa in stand by. Pe la inceputul lui decembrie au inceput sa proceseze aplicatiile care sunt in categoria 5 (SS non CSL) carora CO-ul le ceruse sa faca analizele medicale si cazierele. Aplicatia mea se incadra perfect in aceasta categorie, dar daca CO-ul asteapta noul assessment, sunt convins ca o sa se apuce sa proceseze aplicatia mea dupa ce se termina cele 3 luni. 

Ar fi minunat ca inainte de terminarea celor 3 luni sa le trimit un assessment care este pe CSL, dar eu voiam sa se apuce de procesat acum dupa noile directive. In sensul asta am trimis si PLE la DIAC, dar pana acum numai raspunsuri neclare sau fara coerenta. 

Din cate am inteles, DIAC intra in vacanta de sarbatori incepand cu 18 decembrie asa ca nu cred ca o sa mai primesc vreun semn de la ei pana dupa anul nou. 

E cam nasol sa stai sa verifici in fiecare dimineata statusul aplicatiei, mai ales ca vad pe forumul www.pomsinoz.com (http://www.pomsinoz.com/forum/migration-issues/70633-176-ss-non-csl-where-you-now-60.html#post640282) ca cei din categoria 5 primesc vize. Si primesc vize si cei care au aplicat la DIAC dupa ce am aplicat eu. Este cazul si cuiva din Romania care a primit viza (tot din categoria 5 - http://emigrare.info/forums/viewtopic.php?f=2&t=2131&start=840 mai jos pe la mijlocul paginii (ana maria)). Ma bucur tare mult pentru ea (ei) si le doresc o viata minunata in Oz.
 

Acum nu cred ca o sa mai am ceva vesti pana dupa sarbatori, asa ca doresc tuturor sarbatori fericite si un an nou minunat.
 

Craciun fericit si La multi ani!

4 comentarii:

  1. Bafta multa si 'Sarbatori fericite', Marius.
    Imi pare rau ca trebuie sa treceti prin atatea ca sa ajungeti aici, dar lasa ca trec si astea. O sa-ti mai apara cateva fire albe (sau poate o sa cada de tot), dar cu atat mai mult o sa ajungi sa apreciezi toate nimicurile care te vor inconjura in Australia.
    Cel mai crunt e sa te trezesti dimineata si sa te protapesti cu pulsul accelerat in fata computerului pana se deschide, doar pentru ca mai apoi sa constati dezamagit, din nou, ca inca nu ai primit viza. Am trecut cu totii prin asta si stim cum e.

    Dar si cand o veni! Partie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. merci andu pentru gandurile bune.
    o sa vina viza intr-un tarziu. nu imi fac probleme. numai ca asteptarea asta e cea mai grea.

    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  3. 10x baiazid

    vine ea viza :) si atunci sa vezi ...

    RăspundețiȘtergere