google translate

vineri, 11 decembrie 2009

unele email-uri sunt inutile ...

M-am lamurit cu DIAC-ul. Email-urile care le trimit ca PLE sunt inutile. Baietii de acolo raspund cu template-uri de email-uri. De exemplu:

PLE:
Dear Sir/Madam,
I am writing to inform you that my case officer (Mrs. xxx) advised me in an email that I can provide a new assessment with a CSL/MODL specialization, and already asked on 17th August 2009 to undergo medicals and PCC, which were processed and finalised on 21st September 2009 by HOC.
I already applied on 3th November 2009 to ACS for a new assessment and the processing of my application takes around 3 months.
In the meantime, until my result letter is issued by the ACS, I want to know if there is any posibility to process my visa application according with the new rules of the processing of the State Sponsorship applications.
I am looking forward to hearing from you soon.
Yours faithfully,
Marius xxx

Raspuns la PLE:

Dear Marius
Thank you for your e-mail about your visa application under Australia’s General Skilled Migration program. The Department is processing applications according to Ministerial Direction No. 42 - Order of consideration - certain Skilled Migration visas. The Department anticipates that a small number of State sponsored non-CSL applications will be finalised this program year. Finalisations will focus on applications where health and character checks have been requested by the case officer.
For any further enquiries about the application you have lodged please refer to our website using the following link http://www.immi.gov.au/contacts/visa-enquiries/professionals.htm
Yours sincerely
xxx
General Skilled Migration – Adelaide
Department of Immigration and Citizenship

Deci, cooperativa munca in zadar. Eu intreb ceva specific ei raspund cu un template. Or fi supraaglomerati cu email-urile de la diversi, dar ar putea sa zica ceva mai normal nu un email de raspuns care pare sa fie trimis de un robot. Nu este, dar asa pare. Ma rog, mai traim, mai intrebam, mai citim pe forumuri, poate mai primesc niste raspunsuri care sa spuna ceva ... Pana atunci se apropie sarbatorile asa ca am la ce sa ma gandesc. Sotia mi-a dat si target: Sa ne petrecem sarbatorile in liniste fara stresul vizei. Fiind femeie si mai ales sotia mea, trebuie sa ma conformez :)


Asa, acum cu ACS-ul. Imi plac la nebunie baietii :). Ieri mi-au tras de pe card pentru a treia oara banii de aplicatie. Aici cred ca a fost greseala mea. Cand am aplicat on line in noiembrie baietii si-au tras banii. Pana acum totul ok. Am pus plicul la Posta Romana (mare greseala), iar pe formularul de aplicatie am scris si detaliile cardului meu. Apoi cand am vazut ca cei de la ACS nu primesc plicul prin Posta Romana am trimis un alt plic cu o alta aplicatie pe care de asemenea am scris detaliile cardului meu.
Acum, ce s-a intamplat: Cand au ajuns documentele prin TNT, baietii de la ACS au tratat-o ca pe o noua aplicatie si au taxat-o ca atare. Cred ca zilele astea au ajuns si documentele prin Posta Romana, asa ca practic au mai primit o aplicatie, pe care au taxat-o (era sa zic "pe care au baut-o :)") iarasi.
Am trimis email CO-ului meu de la ACS si i-am explicat situatia, tipul a inteles ce s-a intamplat si mi-a promis ca imi returneaza banii pentru o aplicatie. Azi dimineata i-am trimis din nou email CO-ului sa ii zic ca trebuie sa imi returneze banii de pe doua aplicatii :). Sa vedem ce se mai intampla, o sa va tin la curent.


Acum referitor la ce scriu eu pe aici si la cine ma urmareste. Sunt foarte surprins si bucuros in acelasi timp ca sunt persoane care intra si citesc ce scriu eu pe aici. Sper sa ii ajute pe unii chiar daca ce scriu eu aici este pur experienta mea personala. Am vazut ca sunt si din Oz care intra aici.


Cam atat pentru azi.

2 comentarii:

  1. "Am vazut ca sunt si din Oz care intra aici."
    Sunt cu ochii pe tine! :)

    Pumni stransi si mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. buuuun :)
    ma bucur tare mult Gabi ca citesti :)
    sper doar sa nu te plictisesti :)

    RăspundețiȘtergere