google translate

marți, 8 decembrie 2009

incredibili sunt unii ...

Mda, incredibili sunt unii oameni. Mi-au ajuns ieri documentele in Sydney la ACS. Bineinteles ca statusul meu online de la ACS a ramas neschimbat in "Awaiting documents". Dar ce este cu totul aberant ca mi-au mai luat o data  banii de pe card. Cand am aplicat la ACS in 3 noiembrie baietii au tras repede cei 400 aud din contul meu.
Mare mi-a fost surpriza sa vad azi dimineata ca imi lipsesc 1000 lei de pe card. Verific pe net si vad ca la tranzactii in curs de procesare ca cei de la ACS deja isi rezervasera banii. Le-am trimis mail in care le-am zis ca e a doua oara cand imi iau banii. Sper sa fie oameni de inteles si sa ii dea inapoi ca altfel e cam nashpa. Sunt ceva bani si aveam ce face cu ei, mai ales acum ca urmeaza sarbatorile ...


Pe de alta parte primesc mail de la DIAC in care mi se spune ca CO-ul meu mi-a zis in octombrie ca pot sa aplic pentru un nou assessment si ca CO-ul asteapta acest assessment. Le scrisesem ca vreau sa stiu daca aplicatia mea va fi procesata dupa ultimele reguli anuntate de DIAC (cum ca or sa proceseze niste aplicatii care sunt sponsorizate de un stat, dar fara sa fie pe lista CSL).


Evident ca firea mea nu m-a lasat si le-am scris un nou email in care le-am zis ca stiu ce mi-a scris CO-ul, dar intrebarea mea era alta. Daca mi se proceseaza aplicatia dupa noile reguli sau nu. Nu am intrebat ceva foarte complicat. Era destul de usor sa mi se raspunda, dar cred ca au o politica care nu ii lasa sa dea raspunsuri clare. E mult mai usor sa fii evaziv, ca dupa aia sa o dai la intors. Dar, ma rog, acum astept sa vad ce mai primesc de la ei.


Pana acum am vazut ca s-au dat cam 6 vize pentru cei care sunt in categoria 5. Vreau sa cred ca e doar o coincidenta, dar cele 6 vize sunt date numai unor cetateni britanici. Nici una dintre ele nu a fost acordata unui non-britanic. Sper sa fie doar o coincidenta. Chestia asta a observat-o si un agent de migrare care tot activeaza pe british.expats (George Lombard).

2 comentarii:

  1. Nu dati banii pe prostii (ACS), luati mancare la copii:D
    O sa fie bine Mariusica . No Worries!

    RăspundețiȘtergere
  2. mda o fi cum zici
    dar din pacate azi mi-au luat iarasi banii de pe card.

    e a treia oara cand imi iau banii frate ...

    RăspundețiȘtergere