google translate

joi, 3 decembrie 2009

se dau vize la cei din categoria 5?

Pe forumul site-ului PomsInOz.com (mai exact la http://www.pomsinoz.com/forum/migration-issues/73733-ve176-got-today.html) au aparut niste anunturi ale unora care erau in categoria 5 si au primit vize. Sunt doar 2, dar macar e un inceput. Sper doar ca o sa fiu si eu printre acei fericiti care vor primi viza.
Anyway le-am trimis un PLE la DIAC in care le ziceam de ce am auzit si i-am intrebat daca voi f iprintre cei 3500 de fericiti ai sortii.


Astazi am trimis iarasi documentele la ACS pentru reechivalare ocupatie pe 2231-79 Computing professional - Linux. De data asta am trimis cu TNT-ul si m-a costat o gramada de bani. Sper sa nu fie probleme.
Asta e ca un back-up in cazul in care voi primi viza dupa noutatile pe care le tot aud. Mai bine mai sparg niste bani acum ca sa fiu cat de cat asigurat.


Tineti-mi pumnii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu