google translate

marți, 1 decembrie 2009

o mica speranta

Se intrevede ceva ...
Zilele trecute primesc un email de la un amic din Perth (am zis ca nu scriu nume in blog pana ajung in Oz) in care imi dadea un link catre o postare de pe british expats. Acolo, unul din agentii de emigrare care mai posteaza din cand in cand anunta ca a fost o intalnire pe la DIAC la care s-a spus ca e posibil sa se dea vize pentru 3500 de aplicatii ale celor de pe locul 5 la prioritatile de procesare a dosarului (celebra lista din data de 23 septembrie 2009).
Azi dimineata am citit iarasi ce s-a mai scris acolo si acelasi agent scria ca cei de la DIAC au confirmat ca se vor da cele 3500 de vize, dar cel mai probabil celor care deja li s-a cerut de catre CO sa isi faca analizele medicale si cazierele. As fi si eu printre acestia. Analizele medicale si cazierele mi-au fost cerute de CO pe 17 august 2009, iar pe 21 septembrie au fost finalizate. Deci m-as incadra.
O sa trimit un PLE la DIAC in care o sa ii intreb daca intru si eu in cei 3500 de "disperati" care ar putea beneficia de vizele astea.


Intre timp, cei de la ACS nu au dat nici un semnal cum ca ar fi primit dosarul meu cu documentele pentru assessment pe linux. Cine stie pe ce vapor o fi plicul meu :(.


Citesc tot pe british expats cum cei care au aplicat in martie incep sa primeasca vize :(. Dar sunt cei care au meseria pe CSL. Ce baftosi. Ii invidiez la greu ...


In alta ordine de idei, incep sa ma enerveze la culme rahaturile astea de site-uri gen hi5. Acum cativa ani mi-am facut si eu un cont la hi5 ca era la moda. Dupa cateva saptamani am realizat ca nu am timp de stat pe hi5 sa imi public poze si sa stau la taclale cu toate pitipoancele. La momentul respectiv am sters contul (sau asa am crezut). Zilele trecute primesc o invitatie de la unu ca sa intru pe hi5 si sa fac nu stiu ce. M-au apucat pandaliile.
Am intrat iarasi pe respectivul cont (pe care crezusem ca l-am sters) si am sters contul (again). Toate bune si frumoase. Dar, incep sa primesc mail-uri de la amici cum ca le-as fi trimis eu invitatii sa intre pe hi5. Inclusiv amicul din Perth si cred ca multi altii. Ieri imi zice nevasta-mea ca si ea a primit invitatie sa intre pe hi5. Am ramas blocat. Pe cei cu care comunic mai des le-am zis ca nu am trimis eu asa ceva. Ma rog, sper sa ma si creada acum. Ceilalti cred ca au luat-o de buna si au acceptat invitatiile.
Sper ca cei care or citi ce scriu eu pe aici si au primit invitatii sa inteleaga ca nu am trimis eu asa ceva ci adminii aia nesimtiti de la hi5. Cred ca au pus un script care sa ia din adress book-ul contului de email toate adresele si sa le trimita spam-uri. Anyway, le-am trimis email in care le ziceam sa ma scuteasca de rahaturile astea.
Acum om trai si om vedea.

2 comentarii: